آخرین خبرها

خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان اصلی از وارد کننده

خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان اصلی با کیفیت عالی و برتر برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر شده است و کود سولفات آمونیوم ازبکستان مرغوب و درجه یک تولید شده و به صورت مستقیم نیز قابل خرید از وارد کننده اصلی آن می باشد که باعث کمتر شدن هزینه های شما در هنگام سفارش دادن این محصول خواهد شد و کود سولفات آمونیوم بسیار مرغوب ازبکستان برای بسیاری از باغبانان و کشاورزان و تاجران که صادرات این کود را انجام می دهند مناسب و ایده آل بوده است.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان دانه شکری با ۲۱درصد نیتروژن ازت و ۲۴ درصد گوگرد به صورت بلورهای کریستاله دانه شکری با ضمانت آنالیز در بسته بنید کیسه های ۵۰ کیلوگرمی و کیسه های یک تنی جامبو بک برای صادرات توسط شرکت پردیس کود ایرانیان زمین برای شما مشتریان عزیز امکان پذیر شد. جهت ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. [/highlight-red]

کود سولفات آمونیوم چیست؟

کود سولفات آمونیوم ازبکستان دارای مقادیر زیادی از عناصر و مواد مفیدی برای خاک می باشد که برای رشد و پرورش با کیفیت و مطلوب کمک شایانی می کنند. یکی از کود های باکیفیت که با شرایط خاک کشور ما سازگاری خوبی دارد کود سولفات آمونیوم است.

می توانیم اقرار کنیم که این نوع سولفات آمونیوم نوعی نمک معدنی هستند که علاوه بر مصرف های صنعتی در کشاورزی کارایی دارند، ترکیبات این کود سولفات، گوگرد، ازت و نیتروژن است و در دسته کود های پیچیده با عناصر موثر می باشد، این کود در کشاورزی سبب می شود خاک اصلاح شود و پی اچ خاک های قلیایی را کم می کند.

کود شیمیایی سولفات آمونیوم برای استفاده به عنوان کود کشاورزی برای انواع خاک های قلیایی می باشد. یونهای آمونیوم در خاک آزاد می شوند و مقدار محدودی اسید تولید می کنند. کاهش PH خاک، نیتروژن مورد نیاز برای رشد گیاه را تأمین می کند.

برای رشد گیاه گوگرد و ازت نیاز است که کود سولفات آمونیوم شکری این دو مورد را به خاک برای رشد گیاه می دهد و در نهایت در نتیجه و به ثمر نشستن محصول نهایی بسیار مفید و موثر است، کود سولفات کشاورزی در سه مدل گرانولی، مایع و کریستالی شکل در بازار فروش عرضه می شوند.

خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان

خصوصیات قابل توجه کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبک

این کود در کشور ما بیشتر در شهرهای مشهد و ارومیه و شیراز و اصفهان در کارخانه های تولیدی تهیه می شوند، علاوه بر تولیدات داخلی از کشورهای ازبکستان و چین این محصول را وارد کشور می کنیم که بیشتر دو نوع گرانوله و کریستالی از این کشورها وارد می شود.

سولفات آمونیوم ازبکستان اصلی  پرفروش ترین های کود در جهان است. برای تولید آن بهتر است به زمین های کشت مرکبات در فصل بهار این کود را به خاک اضافه کنید تا نیتروژن لازم به بذر مرکبات برسد. برای نحوه و میزان مصرف کود سولفات به زمین خود حتما باید از متخصصان کمک و مشورت بگیرید.

سولفات آمونیوم ازبکستان دارای ۲۱% نیتروژن و ۲۴% گوگرد می باشد این کود دارای شکل کریستاله و دانه شکری است. و کاملا محلول در آب می باشد. که بهترین جایگزین به جای کودهای دیگر از جمله اوره است که هزینه استفاده از کودهای دیگر را مانند گوگرد کاهش می دهد زیرا این کود دو منظوره می باشد.

برای خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان می توانید به مجموعه تولیدی ما که عرضه کنندگان سولفات آمونیوم ازبکستان اصل درجه یک هستیم مراجعه کنید و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایید.

قیمت سولفات آمونیوم

شرکت وارد کنند کود سولفات آمونیوم ازبکستان اصل

شرکت ماکسام چرچیک ازبکستان MAXAM-CHIRCHIQ یکی از بزرگترین و عظیم ترین تولید کننده سولفات آمونیوم ازبکستان می باشد که انواع کودهای شیمیای رو تولید می نماید. کشور ما ایران یکی از کشورهای است که این کود را واردات انجام می دهد.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان یکی از نمک های معدنی پر کاربرد جهت کاهش PH خاک مخصوصا برای خاک های ایران می باشد. این کود با دارا بودن دو نوع عنصر اصلی گوگرد و نیتروژن یکی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین کود شیمیایی در ایران می باشد.

شرکت پردیس کود یکی از شرکتهای وارد کننده و ترخیص کننده با نام تجاری بازرگانی صدر نوین آسیا و خراسان این محصول را  ماهانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن را وارد کشور ایران می نمایند.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان وارد شده از مرز سرخس توسط شرکت پردیس کود وارد کشور شده و بعد از ترخیص و انجام امور گمرکی در گمرک شهید مطهری مشهد کف واگن تحویل مشتریان میگردد.

خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان

مرکز عرضه سولفات آمونیوم ازبکستان

یکی از معتبرترین مراکز عرضه و خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید تا با کمک و راهنمایی آنها بتوانید محصول دلخواه را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه انتخاب و خریداری کنید و پس از ثبت‌ کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و امروزه اغلب افراد خرید آنلاین را به دلیل مزایای فراوان ترجیح می دهند.

این روزها شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای بزرگ کشور در زمینه تولید انواع کودهای شیمیایی از جمله کود سولفات آمونیوم مشغول کار و فعالیت می باشند و این محصول را با استفاده از متربال درجه یک و توسط پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا مطابق با استاندارد های لازم تولید می کنند و پس از آماده شدن در بسته های مناسب و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند. همچنین این کود از کشور ازبکستان توسط شرکتهای زیادی وارد کشور ما می شود که شرکت پردیس کود یکی از بزرگترین شرکتهای وارد کننده کود شیمیایی از کشور ازبکستان می باشد که این کود را با قیمت کاملا اصلی با ضمانت آنالیز همراهبرگ سبز گمرک و فاکتور رسمی عرضه میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *