آخرین خبرها

خرید و فروش کود پلیت مرغی در بازار مازندران

تمام کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، باید انواع کود ها و خاصیت و ضرر های آن را بشناسند، امروزه پلیت های مرغی جزو کودهای پرفروشی هستند که جای کودهای سمی و شیمیایی را گرفته اند؛ زیرا کود های شیمیایی برای زمین و محصول نهایی مضر هستند. خرید و فروش کود پلیت مرغی مازندران، با قیمت های استثنایی و کیفیت بالا در بین خریداران و مشتریان این محصول، صورت می گیرد.

خرید و فروش کود پلیت مرغی در بازار مازندران

آشنایی با صفر تا صد صادرات کود مرغ پلیت شده

آشنایی با صفر تا صد صادرات کود مرغ پلیت شده کود پلت شده مرغی یکی از کودهای ارگانیک صادراتی است که به کشورهای بسیاری صادر می شود و فرایند صادرات آن مانند دیگر محصولات صادر شده است که باید مراحل و ضوابط را قانونی طی کنند.

امروزه هیچ کشاورزی دلش نمی‌خواهد که مزرعه‌ و زمینش با کودهای شیمیایی تقویت شود، بنابراین دنبال جایگزینی بهتر و سودمند تر می رود و کودهای طبیعی و ارگانیک را انتخاب می کند. یکی از این کودهای ارگانیت پلیت های کود مرغی هستند که بهترین گزینه برای حاصلخیزتر کردن زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها می باشند، زیرا موادی غیرسمی و طبیعی هستند که فواید زیادی برای خاک‌ و محصولات کشت شده دارند و از قیمت کمتری نیز به نسبت کودهای شیمیایی برخوردارند و ارزان قیمت هستند.

کودهای طبیعی همیشه در دسترس هستند و برای طبیعت و محیط زیست بی ضرر و بدون مشکل می باشند. در سال‌های اخیر کود مرغی پلیت شده، محبوبیت زیادی در میان تمام فعالین در عرصه کشاورزی و دامپروری داشته است، در بخش های مختلف این صنعت کاربرد زیادی داشته و با توجه به مواد آلی که در آن وجود دارد، می‌تواند تأثیر چشمگیری در تقویت و حاصلخیزی خاک داشته‌ باشد؛ شایان ذکر است که محصولاتی که در خاک خود کود های طبیعی مخصوصا پلت مرغی دارند، از کیفیت بهتر و مرغوبیت و طعم و عطر بهتری برخوردار هستند.

پلت مرغی دارای ویتامین‌ها و مواد مغذی خوبی است که به خاک می دهد و خاک از این کود تغذیه می کند.این کود کلسیم، فسفر، پتاسیم و نیتروژن بیشتری نسبت به کودهای حیوانی دیگر داردو به دلیل صرف هزینه کمتر در خرید کود طبیعی، قاعدتا قیمت محصول نهایی نیز کمتر می شود.

برای تهیه این کود در ابتدا کود مرغ را خشک می کنند و رطوبتش را به طور کامل می گیرند، سپس کود خشک شده را در آسیاب‌های بزرگ صنعتی، تبدیل به پودر می کنند و به طور کامل ضدعفونی می‌شود تا تمام عوامل بیماری‌زا، باکتری‌های مضر و مواد سمی از آن گرفته شود و در آخر آن را به شکل پلیت درمی‌آورند و به صورت بسته‌بندی شده به بازار عرضه می کنند.

توزیع بدون واسطه کود پلیت مرغی در مازندران

توزیع بدون واسطه کود پلیت مرغی در مازندران اهمیت انواع کودها برای تغذیه خاک برای همه باغبانان و کشاورزان کاملا مشهود است. اگر این کودها طبیعی باشند، سودمندی و ارزش بیشتری به محصول و زمین می دهند. یکی از این کودهای طبیعی پلیت مرغی است که بافت آن به راحتی با خاک پیوند می خورد و ترکیب منسجمی دارد. این کود در انواع زمین‌ها کاربرد دارد و میزان رشد و کیفیت دانه‌ها و بذر گل و گیاه و محصولات را افزایش می دهد. توزیع بدون واسطه کود پلیت مرغی در مازندران در کیفیت بالا و با قیمت کمتری نسبت به شعب فروش، صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *