آخرین خبرها

خرید و فروش کود مرغی پلت با قیمت مناسب

کودهای مرغی دارای مقادیر قابل ملاحظه ای از متیونین، لیزین و سیستئین هستند. ارزش کود مرغی به نژاد و ترکیب غذایی و نوع نگهداری و پرورش مرغ بستگی دارد. مرکز خرید و فروش کود مرغی پلت، تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه این نوع از کود های مرغی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی نیز به ارائه و فروش عمده آن می پردازد.

خرید و فروش کود مرغی پلت با قیمت مناسب

کود مرغ جایگزینی مناسب برای کودهای شیمیایی

کود مرغ جایگزینی مناسب برای کودهای شیمیایی کود مرغی دارای مقادیر زیادی از فسفر، پتاسیم، ازت، مس، منگنز، آهن، روی و … بوده که با به کارگیری آن ها در زمین های کشاورزی می توانید حاصلخیزی خاک خود را افزایش دهید. میزان عناصر غذایی موجود در خاک بستگی به ساختمان و بافت خاک، سوابق کشت و کار و عملیات انجام شده بر‌ روی آنها دارد.

خاک ها در اثر تداوم برداشت محصول، از نظر مواد معدنی و عناصر غذایی فقیر خواهند شد و در نتیجه نیاز به کود دارند. برای جبران آن می‌توانید با یک برنامه‌ ریزی مشخصی اقدام به استفاده از کودهای حیوانی و گیاهی داشته باشید. با این وجود می توانید بهینه ترین واکنش گیاه به کود را به دست آورید.

در فصول مختلف سال، کود مرغی در مزارع مصرف می شود. شما با مصرف آن ها در فصل پاییز می توانید بیش ترین زمان برای تجزیه کود مرغی و آزادسازی عناصر غذایی موجود در آن را فراهم آورید. کودهای مرغی سبب اصلاح فعالیت بیولوژیکی کشت و کار و خاصیت شیمیایی خاک خواهد شد.

کود های مرغی گرگان ترکیبی بسیار متفاوت نسبت به سایر کودهای حیوانی دارند، در این کود ها مقادیر نسبتا زیادی اسید اوریک و سایر اورید ها وجود دارد و حدود ۷۰ درصد رطوبت دارند.

این سری از کود ها از کاربرد های بسیار زیادی برخوردار هستند. قسمتی از کودهای مرغی امروزه در تغذیه دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرند. مقدار کمی از این کودها در کشورهایی همچون هندوستان، چین و برخی از کشورهای آفریقایی برای تولید بیوگاز و در برخی از کشورهای پیشرفته از جمله انگلیس، برای سوخت نیروگاه های تولید برق مدرن به کار می‌ رود. اما به طور کلی بیش از ۹۰ درصد از این کود ها برای مصرف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات بهترین کود مرغی پلت با قیمتی استثنایی

صادرات بهترین کود مرغی پلت با قیمتی استثنایی با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد این نوع از محصولات، استقبال از خرید بهترین پلت مرغی تهران بسیار زیاد می باشد. در این زمینه کشور های کثیری از جمله کشور های حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی نسبت به خرید با کیفیت ترین انواع کود مرغی از خود رغبت نشان می دهند و بازرگانان با قیمتی استثنایی آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت پلت مرغی

قیمت پلت مرغی از تولید به مصرف + شناخت کود مرغ خام مرغداری

قیمت پلت مرغی با توجه به کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن مانند، قیمت کود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *