آخرین خبرها

خرید سولوپتاس ایرانی ۱۰۰درصد محلول در آب

کود های شیمیایی که در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای املاح و مواد معدنی می باشند که برای رفع نیاز گیاه و خاک مورد استفاده قرار می گیرند.

کود سوپتاس عاری از هر گونه نیترات می باشد و به صورت کامل در آب حل می شود بنابراین اثرات مضری را بر جای نمی گذارد.

در صورت تمایل برای استعلام قیمت خرید سولوپتاس ایرانی ۱۰۰درصد محلول در آب از طریق شماره تماس های موجود در سایت پردیس کود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

به دلیل محلولیت بالایی که این نوع کود دارد امکان محلول پاشی را برای شاخ و برگ های گیاهان به خوبی فراهم کرده است.

این نوع کود را می توان با با میزان استاندارد سایر کود ها به جز ترکیبات کلسیم دار ترکیب نموده و استفاده کرد.

سولوپتاس ایرانی

سولوپتاس چیست؟

یکی از انواع کود های کشاورزی بسیار مهم و پرکاربرد در کشاورزی کود سولوپتاس می باشد که دارای عناصر گوگرد و پتاسیم می باشد.

هر کدام از این دو عنصر خاصیت و کار مفیدی را برای گیاه و خاک انجام می دهند. سولوپتاس از ترکیب پتاسیم اکسید ۵۱% و گوگرد ۴۶% می باشد که نام تجاری که برای آن تعیین شده است سولوپتاس می باشد.

این نوع کود یکی از بی ضرر ترین و پرکاربرد ترین انواع کود های کشاورزی می باشد. این نوع کود بهترین منبع تامین کننده پتاسیم برای مراحل پایانی رشد گیاه می باشد.

برای اینکه در استفاده از این نوع کود عالی ترین نتیجه را بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف برای اطلاع از میزان و نحوه مصرف آن با کارشناسان با تجربه مشاوره کنند.

سولوپتاس ایرانی

مزایای استفاده از سولوپتاس برای انواع خاک ها

استفاده از کود سولوپتاس ایرانی برای خاک های کشاورزی مزایای فراوانی دارد که از جمله آن می توان به کاهش خاصیت قلیایی خاک اشاره کرد.

این نوع کود برای خاک هایی که قلیایی هستند مورد استفاده قرار می گیرد و سبب افزایش اسیدیته خاک می شود.

گوگرد موجود در این نوع کود سبب تولید اسید آمینه ها و پروتئین و نشاسته در گیاه می شود. استفاده از سولوپتاس در گیاه از زرد شدن برگ ها و ساقه های گیاهان و درختان جلوگیری می کند.

این نوع کود سبب افزایش عملکرد و کیفیت محصولات کشاورزی از جمله غلات و دانه های روغنی می شود. سولوپتاس بهترین نوع کود در کشاورزی می باشد که بدون نیترات می باشد.

سولوپتاس نسبت به سایر کود های پتاسیم دار دارای خاصیت آبشویی کمتری است و از آبشویی کاتیون ها در خاک های کشاورزی می کاهد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

پخش عمده مرغوب ترین کود سولوپتاس خارجی در بازار

کود ارگانیک سولوپتاس خارجی از بهترین و مطلوب ترین انواع کود برای پرورش گیاه است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *