آخرین خبرها

خرید بدون واسطه کود پلیت مرغی با قیمتی استثنایی

خرید کود پلیت مرغی می بایست بدون واسطه انجام شود، زیرا در این صورت خریداران می توانند از کیفیت و مرغوبیت این محصول اطمینان حاصل نمایند و در عین حال به دلیل حذف واسطه از تخفیفات ویژه در زمان خرید بهره مند شوند، مراکز متعددی در زمینه فروش بی واسطه این محصول فعالیت می کنند که اسامی این مراکز از طریق نمایندگی های پخش و فروش کود پایت مرغی قابل استعلام می باشد.

خرید بدون واسطه کود پلیت مرغی با قیمتی استثنایی

فاکتورهای مهم در فروش کود پلیت مرغی

فاکتورهای مهم در فروش کود پلیت مرغی کود پلیت مرغی از انواع کودهای حیوانی به شمار می آید، که از پرورش طیور حاصل می شود، و از انواع کودهای پر استفاده در بخش کشاورزی می باشد، این محصول سرشار از مواد آلی مورد نیاز گیاه برای رشد می باشد و در نتیجه موجب حاصلخیزی گیاه می شودو در نتیجه محصولات گیاهی که به وسیله این کود پرورش می یابند از کیفیت بالاتری برخوردارند.

عوامل متعددی در قیمت گذاری کود پلیت مرغی تأثیر گذار است که این عوامل به شرح زیر می باشد:

  • مهم ترین نکته که در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار است ،میزان املاح معدنی موجود در آن است که اگر به میزان مورد نیاز و استاندارد باشد جایگزین بسیار مناسبی به جای کودهای شیمیایی است و در این صورت به دلیل عدم تاثیرات منفی بر روی خاک از قیمت به نسبت بالاتری برخوردار می باشد.
  • هرچه میزان نیتروژن موجود در کود پلیت مرغی بیشتر باشد، موجب افزایش رشد گیاه می شود و اندازه گیری میزان نیتروژن از شاخصه های تاثیرگذار در قیمت نهایی است و این موضوع به تغذیه طیور بستگی دارد.
  • این محصول باید بدون دخالت هیچ گونه ماشین آلات صنعتی تولید شود و در این صورت ارگانیک و با کیفیت خواهد بود و در نتیجه با توجه به ارگانیک بودن می توان به مرغوبیت و قیمت نهایی آن می باشد.
  • فسفر موجود در این کود نیز در قیمت گذاری نهایی تأثیرگذار می باشد و میزان متعادل فسفر موجب افزایش رشد ریشه می شود و این موضوع خود به رشد گیاه کمک می کند و محل پرورش طیور در میزان عناصر تاثیر گذار است بنابراین با توجه به این که این محصول از چه منطقه ای خریداری می شود دارای قیمت گذاری بسیار متنوعی می باشد.

قیمت عمده کود پلیت مرغی درجه یک

قیمت عمده کود پلیت مرغی درجه یک قیمت عمده کود پلیت مرغی درجه یک در وهله اول به کیفیت و مرغوبیت این محصول بستگی دارد و در این میان غنی شده یزد از انواع کودهای پلیت مرغوب در کشور به شمار می آیند، زیرا موجب افزایش بازدهی در مزرعه می شوند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است و قیمت عمده کود پلیت مرغی درجه یک از طریق مراکز تولیدی آن قابل استعلام است ولی به طور کلی خرید این محصول به صورت عمده مشمول تخفیفات عمده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *