آخرین خبرها

تولید گوگرد میکرونیزه صادراتی

کودهای تازه برای گیاهان چندان مفید نیست و به آنها آسیب می رساند، بنابراین کشاورزان بیشتر طرفدار استفاده از کودهای حاصل شده از حیوانات یا کودهای ارگانیک هستند. از این روی و نیز به دلیل کمبود گوگرد مراکز تولید کننده محصولات کشاورزی با به کارگیری تمام تجهیزات و مطابق استانداردها به تولید کود آلی و از جمله گوگرد میکرونیزه مرغوب پرداخته اند.

تولید گوگرد میکرونیزه صادراتی

گوگرد میکرونیزه چه کاربردی دارد؟

گوگرد میکرونیزه چه کاربردی دارد؟ گوگرد میکرونیزه در صنایع مختلفی چون کشاورزی، مواد شوینده مثل صابون، تولید کبریت و لاستیک، در تولید حشره کشها و خشکبار، مواد شیرینی مانند شکر و قند و نیز نشاسته و غیره استفاده می شود.

از عناصر مهم و اساسی برای رشد گیاهان گوگرد است که کمبود آن باعث زردی گیاه و پیچیده شدن برگها و نازکی ساقه گیاه می شود و رشد آن را کاهش می دهد.

گوگرد در انواع مختلف تولید و استفاده می شود. بهترین نوع گوگرد میکرونیزه  ذرات یکنواخت دارد و ناخالصی آن بسیار کم است و با همین خلوص و ذرات متفاوت و در حجم و وزن ها و بسته های گوناگون و قیمتهای مختلف وارد بازار می شود.

گوگرد به آسانی از مجرای کود پاش عبور می کند و داخل ساقه و برگ گیاهان نفوذ می کند و سفیدک موجود در برگها و نیز کرم و حشرات  گیاه را از بین می برد و همچنین قارچ ها را به سرعت نابود می کند.گوگرد میکرونیزه بهترین نوع گوگرد برای گرد پاشی درختان است که به راحتی جذب گیاه می شود.

گوگرد نه تنها خاک را اسیدی نمی کند، بلکه باعث ضد عفونی شدن خاک می شود و ph آن را کم می کند و اینگونه مواد مورد نیاز برای رشد گیاه که در خاک است را به گیاه می رساند و رشد آن را افزایش می دهد و تسریع می‌بخشد.

مراکز عرضه گوگرد میکرونیزه

مراکز عرضه گوگرد میکرونیزه میزان گوکرد در کشور کم است، در حالی که گوگرد از مواد مهم برای رشد گیاه است که به صورت تازه و ارگانیک توسط کشاورزان استفاده می شود. از این جهت و به دلیل تقاضای زیاد و نیاز بازار  کارخانه ها و شرکتهای تولید کننده محصولات کشاورزی تولید و عرضه گوگرد میکرونیزه و صادرات آن را گسترش داده اند.

تولید کنندگان با به کارگیری مدرن ترین تجهیزات و دستگاه ها و تحت دانش و مشورت پرسنل متخصص و کارشناسان مجرب و استفاده از مواد مرغوب به تولید گوگرد میکرونیزه هر چه با کیفیت تر می پردازند. 

این تولید کنندگان و نمایندگی ها و سایت های معتبر مرتبط با آنها و مربوط به خرید و فروش گوگرد از عرضه کنندگان این محصول هستند که برای رفاه حال مشتریان خود در هر نقطه کشور با بهترین شرایط و قیمت ارزان و در کوتاهترین زمان محصول را عرضه می دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *