آخرین خبرها

تولید کود پلت مرغی درجه یک

تولیدکنندگان کود پلت مرغی در حال توسعه تولیدات خود در این زمینه می باشد. کود پلت مرغی به صورت کلی و عمده به فروش می رسد.

کود پلت مرغی بصورت ارگانیک می باشد. این کود باعث افزایش کیفیت محصول از نظر رنگ، مزه، درشتی میوه و پرخاصیت شدن میوه ها و گیاهان میگردد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]بطوری که گیاهانی که توسط کود پلت مرغی تغذیه میگردند به موقع جوانه زنی می کنند و گل و میوه با کیفیت تولید می کنند.[/hwgold-dash]

روش تولید کود پلت مرغی

برای اینکه بدانید چطور کود پلت مرغی تولید میگردد باید حتما سری به کارخانه تولید کود پلت مرغی بزنید در این کارخانه ها شما می توانید روش تولید کود مرغی را در انواع و اقسام مختلف مشاهده نمایید. و دانستن روش تولید کود پلت مرغی به مشتریانی که قصد خرید پلیت مرغی با کیفیت را دارند کمک می کند تا خرید امن و مطمئن از نظر کیفیت محصول داشته باشند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]برای تولید کود مرغی ابتدا تولید کنندگان کود مرغی فله که از بقایای مرغ طیور می باشد رو از مرغداری ها خریداری می نمایند. سپس در فرایندی کود را فرآوری می نمایند تا ناخالص ها و مواد غیر ضروری از بین برود. بعد مواد اولیه معدی و ریز مغذی ها به آن اضافه میگردد. و سرانجام در روند تولید بصورت کامل حرارت میبیند کاملا خشک میگردد و در بسته بندی و اشکال مختلفی مانند پلت، گرانول، پودری در کیسه های ۲۵ کیلویی یا وزنهای مورد سفارش مشتری روانه بازار میگردد.[/highlight-paper] [highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]کامل ترین و خاص ترین کود ارگانیک حیوانی کود مرغی است. فرآیند تولید کود مرغی ۱۰۰ درصد بر قیمت آن تأثیر دارد و بسته به نحوه خشک و فرآوری کود آن متفاوت است.[/highlight-red]

تولید کود پلت مرغی

انواع کود مرغی

انواع مختلف کود مرغی در ایران تولید میگردد:

  • کود پلت شده
  • کود گرانول شده
  • کود پودری

آشنایی کلی با خط تولید کود مرغی

کارخانجات تولید کننده کود مرغی فرآوری شده جهت تولید مرغوبترین، کم هزینه ترین و ارزانترین نمونه های مختلف کود تلاش فراوانی انجام می دهند.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]یکی از اهداف اصلی تولیدکننده جلب رضایت خریدار کود مرغی است.[/highlight-red]
[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]به همین دلیل آنها از جدیدترین خط تولید برای پردازش کودهای پلت شده استفاده می کنند. برای این منظور ، آنها با اضافه کردن همه عناصر لازم به گیاهان ، تمام عناصر زیر را به فرآیند تولید کود اضافه می کنند ، به طوری که عاری از هرگونه بیماری زا و کمبود عناصر هستند:[/highlight-red]
  • فضولات طیور گوشتی
  • فضله های مرغ سالنی
  • مدفوع مرغ تخم گذار
  • فضولات مرغ مادر

نحوه خرید پلت مرغی از کارخانه

تماس مستقیم یا سفارش از سایتهای شرکت تولید کننده کود پلت مرغی و ثبت سفارش خرید پلت مرغی مورد نظر مانند:

  • کود پلیت مرغی ۱۰۰% خالص
  • پلیت مرغی ۵۰%
  • کود مرغی ۷۰%
  • پلیت مرغی ۳۰% و دیگر نمونه ها
  • پیش فاکتور به میزان سفارش صادر شده و برای خریداران پلیت مرغی ارسال میگردد.

خریدار پلت مرغی واریز وجه را طبق فاکتور ارسالی اقدام می نمایند. و در مرحله بعد شرکت تولید کننده کود پلیت مرغی سفارش مشتریان را آماده و با باربری هماهنگ می نماید و در اسرع وقت بار مورد نظر را تحویل مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می نماید.

برای اطلاع از نحوه خرید یا فروش یا اطلاع از تولید شده توسط شرکت پردیس کود می توانید با مدیر فروش در اینترنت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *