آخرین خبرها

تولید کنندگان سولفات آمونیوم در ایران

تولید کنندگان سولفات آمونیوم در ایران | سولفات آمونیوم از جمله نمک های معدنی است که در بخش کشاورزی به عنوان کود کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کود کشاورزی به طور کامل در آب حل می شود و حلالیت بالایی دارد.

کود کشاورزی سولفات آمونیوم دارای ۲۱ درصد نیتروژن یا ازت و ۲۴ درصد گوگرد می باشد که از عناصر ضروری جهت رشد و کیفیت گیاهان و محصولات می باشند.

یکی از مهم ترین کاربرد های این نوع نمک معدنی در تهیه و تولید کود های شیمیایی کشاورزی می باشد.

علاوه بر واردات این نوع کود کشاورزی از ازبکستان تولید کنندگان سولفات آمونیوم در ایران اقدام به تولید این نوع کود شیمیایی کشاورزی کرده اند.

گوگرد موجود در این نوع کود دارای خاصیت آفت کشی و قارچ کشی می باشد و از شیوع بیماری در گیاهان جلوگیری می کند.

تولید کنندگان سولفات آمونیوم در ایران

کارخانه تولید سولفات آمونیوم

کارخانه های تولید کننده سولفات آمونیوم در سطح کشور زیاد می باشند و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود.

در سال های گذشته برای تامین نیاز خاک های کشاورزی این نوع کود را از کشور ازبکستان وارد می کردند اما امروزه علاوه واردات سولفات آمونیوم از ازبکستان کارخانه های بسیاری نیز در زمینه تولید این نوع کود کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

از جمله شهر هایی که کارخانه تولید کننده سولفات آمونیوم در آن ها قرار دارد می توان به تهران و ارومیه اشاره کرد که سالانه مقادیر زیادی از این نوع کود در سطح کشور تولید می شود.

تولید کنندگان سولفات آمونیوم در ایران

خط تولید سولفات آمونیوم

معمولا هر نوع خط تولیدی در زمینه تولید انواع کود شیمیایی کشاورزی شامل تجهیزاتی می باشد که در کارخانه های تولیدی باید وجود داشته باشد.

خط تولید سولفات آمونیوم باید دارای مجوز هایی از وزارت های صنعت و معدن و کشاورزی باشد و با رعایت استاندارد ها بتواند با کیفیت ترین نوع کود کشاورزی را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

تولید کنندگان سولفات آمونیوم در ایران

روش تولید سولفات آمونیوم

آمونیوم سولفات حدود ۱۵۰ سال است که تولید می شود. سولفات آمونیوم در حالت کلی به دو روش تولید می شود.

سولفات آمونیوم از طریق واکنش میان آمونیاک و سولفوریک اسید تولید می شود.

در یک روش سولفوریک اسید به درون راکتوری که با گاز آمونیاک پر شده است اسپری می شود.

در این روش سولفات آمونیوم به شکل جامد به دست می آید. تولید کنندگان سولفات آمونیوم در ایران با عرضه بهترین نوع کود کشاورزی در زمینه عرضه انواع کود های کشاورزی فعالیت می کنند.

شرکت پردیس کود، با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع کودها نظیر:

کود پلیت مرغی، کود گوگرد پودری میکرونیزه و کود گوگرد بنتونیت‌دار و همچنین واردات کودهای سولفات آمونیوم دانه شکری ازبک و کلروپتاس پودری صورتی ازبک، این محصولات را در وبسایت خود به صورت آنلاین، عرضه می‌نماید.

در حال حاضر، محصولات ارائه شده در صفحه “لیست قیمت کود مرغی پلیت شده امروز” در همین وبسایت، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه مراجعه و علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *