آخرین خبرها

تولید کننده کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله چیست؟ کود بنتونیت گوگرد نوعی کود دانه ای است که گوگرد مورد نیاز گیاه را فراهم می کند و خاک قلیایی را اصلاح می کند. دانه های این کود از اجزای بسیار کمی تشکیل شده است. فرمولاسیون کود بنتونیت گوگرد حاوی مواد گسترده ای است که باعث تجزیه اجزای کود و پراکندگی خاک می شود.

کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله گوگرد به مقدار فراوان در گیاهان به ویژه در برگهای آنها موجود است. این عنصر مسئول تولید پروتئین در گیاه است اما مهمترین کار گوگرد کمک به تولید اسید آمینه و در نتیجه سنتز پروتئین است. این عنصر عامل مهمی در ساخت ویتامین های اساسی برای سوخت و ساز گیاهان است.

کود بنتونیت گوگرد یکی از مهمترین تأمین کننده عناصر غیر معمول و نادر برای گیاهان کشاورزی و باغی است.

فروش استثنائی کود سولفات آمونیوم 50 کیلویی

خواص برتر کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

مخلوط مواد آلی و خاصیت قلیایی اراضی کشاورزی منجر به بروز برخی از مشکلات از جمله کاهش سطح باروری خاک و بحران محیط زیست می شود.

با توجه به فواید گوگرد در طبیعت، استفاده از کود بنتونیت گوگرد می تواند بسیاری از این مشکلات را برطرف کند. مزایای زیر برای کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ذکر شده است:

  • گوگرد در نتیجه ویژگی قارچ کش آن خاک را ضد عفونی می کند.
  • استفاده از کود بنتونیت گوگرد به آزادسازی مواد مغذی یکپارچه خاک ختم می شود.
  • گوگرد نقش مهمی در فرآیند سنتز گیاه دارد. استفاده از کود بنتونیت گوگرد باعث افزایش رشد گیاه می شود.
  • استفاده از گوگرد باعث کاهش PH خاکهای قلیایی و اصلاح آن می شود که منجر به بهبود جذب عناصری از جمله نیتروژن، فسفات و ریز مغذی ها می شود و در نتیجه محیط بی نظیری برای رشد گونه های گیاهی ایجاد می کند.
  • کود گوگرد بنتونیت دار باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر سرما می شود.
  • مقدار زیادی از اجزای گوگرد به سولفات تبدیل می شود و مواد مغذی مورد نیاز این عنصر را در اختیار گیاه قرار می دهد.
  • بوی خوب برخی از گیاهان و سبزیجات نتیجه اجزای گوگرد فرار است. کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله باعث افزایش مقدار عطر می شود.

کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

میزان استفاده کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

در مزارع به میزان ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلو در هر هکتار کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله را قبل از کشت توسط دستگاه کود پاش در سطح مزرعه پخش نموده و با عمل شخم آن را در عمق موثر ریشه گیاه قرار دهید.

با مصرف این کود خصوصیات فیزیکی وشیمیایی خاک بهبود یافته و میزان عملکرد محصول ۳۰ تا ۶۰ درصد افزایش می یابد.

قابل ذکر می باشد کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله یک عنصر جزء مهمی در تشکیل ویتامینهای ضروری برای متابولیسم گیاه می باشد.

کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

مراکز فروش کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

آیا به دنبال کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله هستید؟ پردیس کود به عنوان تولید کننده کودهای آلی جهت دستیابی به هدف افزایش میزان محصولات کشاورزی و بهبود کیفیت آنها، شرط فروش  را برای کلیه کشاورزان سراسر دنیا فراهم کرده است، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما تماس بگیرید.

مراکز فروش کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله به صورت عمده در سطح کشور توسط تولیدی ها صورت می گیرد. نمایندگی های فروش در سطح بازار همیشه محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده و یک جا از تولیدی خرید کرده و با درصدی سود به مشتریان خود در بازار می فروشند.

مصرف کنندگان بهتر است که همیشه کالا های مورد نیاز خود را از این مراکز خرید کنند. مشتریان عزیز این محصول را از سایت های فروش نیز می توانند به راحتی سفارش دهند. و در اسرع وقت محصول را از شرکت فروشنده و کارخانه تولید کننده کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله در شهر مورد نظر خود تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *