آخرین خبرها

بهترین کود سولوپتاس برای پسته به صورت عمده

به هر نوع ماده معدنی و یا آلی که دارای مواد و عناصر مغذی و مفید برای گیاه باشد و سبب حاصل خیزی خاک شود کود گفته می شود. کود سولوپتاس یکی از انواع کود های شیمیایی کشاورزی است که برای باغات پسته و دیگر درختان و مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. پتاسیم در فرایند رشد مطلوب گیاهان اهمیت بسیاری دارد که به صورت کود در کود های شیمیایی کشاورزی برای گیاهان و درختان مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بهترین کود سولوپتاس برای پسته به صورت عمده و هم چنین نحوه سفارش از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت پردیس کود با همکاران و مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید. از شاخص های یک نوع کود سولوپتاس مرغوب می توان به میزان حلالیت، درصد کلر و عدم وجود ناخالصی ها اشاره کرد.

سولوپتاس برای پسته

خواص و مزایای کود سولوپتاس برای پسته

عنصر پتاسیم به طور مستقیم بخش بزرگی از محتویات و مواد موجود در گیاهان را تشکیل نمی دهد بلکه به عنوان یک عنصر بسیار مهم در فرایند های متعدد فیزیولوژی گیاه نقش کلیدی را دارد. یکی از نقش های مهم عنصر پتاسیم در گیاهان در فتوسنتز می باشد. پتاسیم در فرایند فتوسنتز در فعالیت آنزیمی و تولید ATP و در نهایت تولید قند نقش مهمی را ایفا می کند. قندی که در فرایند فتوسنتز در گیاه تولید شد باید در میان آوند و قسمت های دیگر گیاه ترابری شود که این فعالیت نیازمند ATP می باشد که در صورت کمبود پتاسیم میزان ATP نیز کم شده و سیستم نقل و انتقال مواد دچار مشکل می شود.هم چنین نقش مهم دیگری که پتاسیم در گیاهان دارد در نقل و انتقال آب و مواد غذایی درون آوند های آبکشی است.

سولوپتاس برای پسته

مقدار مصرف کود سولوپتاس برای درختان پسته

در صورت کمبود پتاسیم جابجایی کلسیم و فسفات مختل خواهد شد. گیاهان مختلف بر حسب نیاز و آزمایش برگ و خاک آن ها به کود های مختلفی نیازمندند. به علت قابلیت حلالیت بالایی که این نوع کود دارد می توان آن را به صورت محلول پاشی روی شاخ و برگ های درختان پسته نیز استفاده کرد. روش دیگر استفاده از چالکود است. برای هر درخت پسته یک تا سه کیلوگرم کود سولوپتاس به صورت چالکود توصیه می شود. در صورت اطلاع از نحوه مصرف و برای مزارع کشاورزی دیگر با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت پردیس کود ارتباط برقرار کنید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

پخش عمده مرغوب ترین کود سولوپتاس خارجی در بازار

کود ارگانیک سولوپتاس خارجی از بهترین و مطلوب ترین انواع کود برای پرورش گیاه است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *