آخرین خبرها

بهترین تولید کننده کود سولفات آمونیوم در ایران

کود سولفات آمونیوم از دیگر کود های کشاورزی است که یکی از عملکرد های آن اصلاح PHخاک و تامین ازت و گوگرد مورد نیاز گیاه میباشد. پردیس از بهترین تولید کننده کود سولفات آمونیوم در ایران است.

بهترین تولید کننده کود سولفات آمونیوم در ایران

آشنایی با صفر تا صد تولید کود سولفات آمونیوم در ایران

آشنایی با صفر تا صد تولید کود سولفات آمونیوم در ایران در گذشته برای تامین کود سولفات آمونیوم، میبایست از نمونه های وارد شده از کشور ازبکستان استفاده کرد اما امروزه خط تولید های زیادی در استان های مختلف راه اندازی شده که تولید کننده این نوع کود برای بازار داخلی و حتی صادرات آن هستند.

اما در ابتدا برای تولید سولفات نیاز به مجوز از سازمان صنعت و معدن و کشاورزی است. سولفات آمونیوم به دو طریق تولید میشود یکی از این روش ها به است صورت است که از طریق واکنش آمونیاک و سولفوریک اسید، سولفات به صورت جامد به دست می آید.

برای اینکار راکتوری را با گاز آمونیاک پر کرده و سپس سولفوریک اسید را به درون آن اسپری میکنند، حاصل این عملکرد سولفات آمونیوم به صورت جامد است.

خیلی از تولید کنندگان سولفات آمونیوم در ایران، محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه میکنند به این صورت نیازی به واردات کود از کشورهای تولید کننده نیست. در هنگام ترخیص کالا از گمرک هزینه هایی شامل حال تاجران میشود از جمله هزینه: صفافی، انبار داری، کارشناسی کالا و… که خود باعث افزایش قیمت محصولات میشود لازم به ذکر است هزینه ترخیص کاری مطابق با قانون گمرک ایران تعیین میشود.

از دیگر فواید این کود برای گیاه وجود گوگرد در آن است که به عنوان آفت کش عمل کرده و مانع شیوع آفت در گیاه میشود.

سولفات آمونیوم ترکیبی از ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد است که دارای حلالیت بالا و قابلیت حل شدگی در آب را دارد. کود های کشاورزی با هر تناژی تولید و عرضه میشود از گونی های ۵۰ کیلویی گرفته تا جامبو بگ های ۱ تنی و البته میتوان کود مورد نظر را به صورت فله نیز تهیه کرد‌.

سفارش خرید کود سولفات آمونیوم درجه ۱

سفارش خرید کود سولفات آمونیوم درجه 1 پردیس کود از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید انواع کودهای کشاورزی خارجی و داخلی و شیمیایی میباشد. در این مجموعه عرضه کود ها به صورت فله و بسته بندی شده در تناژ بالا به بازار های داخلی و خارجی صورت میگیرد.

اگر قصد خرید عمده و جزئی کود سولفات آمونیوم را دارید بهتر است به مجموعه پردیس سری بزنید و از خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان بهره مند شوید.

مجموعه پردیس تولید کننده انواع زیادی از کودهای مورد نیاز برای کشاورزان است با کیفیت و قیمتی رقابتی از جمله: کود گوگرد میکرونیزه مش ۲۰۰، کود کلرید پتاسیم سفید صنعتی، کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد، کود سولو پتاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *