آخرین خبرها

بهترین برند کود سولوپتاس در بازار

بهترین برند کود سولوپتاس در بازار ایران را از ما بخواهید. شرکت ما با سال ها تجربه در زمینه این که مرغوب ترین کود ها را برای زمین های کشاورزی شما تولید کند در حال فعالیت موفق بوده است که خوشبختانه در طی این سال ها تجربه حتی یک متقاضی نا راضی نداشته ایم و همگی با استفاده از کود های ما توانسته اند محصولات هدف خود را بهبود ببخشند .

اگر شما هم جزو مشتریان خاص پسند برای رشد و توسعه کسب و کارتان هستید هر چه سریع تر با همکاران ما تماس بگیرید تا در سفارش کود ها به شما کمک کنند.

 برند کود سولوپتاس

 

بررسی کیفیت کود سولوپتاس برای کشاورزی

سولفات پتاسیم به عنوان ماده ای مغذی و صد در صد ضروری در هر مرحله از رشد گیاه قابل استفاده است و علاوه بر تامین پتاسیم مورد نیاز گیاه همزمان نیاز های گیاه به سولفات را تا حد مورد نیاز تامین می کند.

مصرف این کود مرغوب و درجه یک که سال هاست اسم و خواص آن مشهور شده است در سیستم آبیاری قطره ای و خاک های قلیایی باعث اسیدی شدن منطقه اطراف ریشه شده و جذب فسفات و ریزمغذی های موجود در خاک را تسهیل می بخشد. همچنین لازم به ذکر است که پتاسیم بهترین گزینه در کشت هیدروپونیک به عنوان منبع پتاسیم است.

سولوپتاس (کود سولفات پتاسیم) در حقیقت محتوی پتاسیم و سولفور بوده و به دلیل خاصیت منحصر به فرد آن کم ترین میزان آبشویی را دارا می باشد.

از دیگر ویژگی های آن ها این است که سولوپتاس بهترین منبع تامین کننده پتاسیم بوده و به لحاظ پایه سولفور آن به راحتی در خاک های شور هم مناسب و قابل استفاده می باشد.

 برند کود سولوپتاس

فروشنده انواع کود سولوپتاس در ایران

برند با سابقه ما با تولید کود های مرغوب سولوپتاس که بهترین خواص را دارند به شما کمک می کنند نیاز همه زمین های خود را به کود تامید کنید .

چرا که این محصول درجه یک با تاثیر مثبت در تولید نشاسته، قند و انواع ویتامین ها باعث افزایش ارزش غذایی محصولات شما می شود. سولوپتاس باعث افزایش مقاومت گیاه به تنش های خشکی و سرما و همچنین مقاومت نسبت به بیماری ها می گردد.

سولفات باعث کاهش PH خاک می شود  در حالی که کلرید پتاسم با داشتن یون کلر علاوه بر ایجاد سمیت در گیاه، شوری را نیز تشدید می نماید. از این که برند با سابقه ما را انتخاب می کنید نهایت تشکر را داریم. به امید جلب رضایت قلبی همه شما مشتریان عزیز

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

پخش عمده مرغوب ترین کود سولوپتاس خارجی در بازار

کود ارگانیک سولوپتاس خارجی از بهترین و مطلوب ترین انواع کود برای پرورش گیاه است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره من

۲ نظر

  1. عباس آذرنیاد

    درود و وقت شما بخیر.
    قیمت سلوپتاس ۱۰ کیلویی چنده
    در ضمن اگر نمایندگی فروش در شیراز دارید معرفی کنید.لطفا

    • سلام وقت بخیر
      سولوپتاس در انواع مختلف تولید میشه که درصد کلر آن متفاوته قطعا قیمت سولوپتاس هم متفاوت میشه و مقدار مورد نیازتون چقدره؟
      ممنون میشم با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات کامل رو در اختیارتون قرار بدهند ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱ متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *