آخرین خبرها

بزرگ ترین کارخانه تولید کننده کود گوگرد میکرونیزه در ایران

کود گوگرد میکرونیزه از دسته کودهایی می باشد که در صنعت کشاورزی کاربرد فراوانی دارد. کودهای شیمیایی کشاورزی برای اصلاح خاک ها و برطرف نمودن نیازهای گیاهان و درختان تولید می شوند. گوگرد یکی از مهمترین و اساسی ترین عنصر برای گیاهان است که کمبود آن برگ های گیاه را به رنگ زرد در می آورد. از جمله مهمترین نقش کود گوگرد میکرونیزه در گیاهان برای تولید پروتئین و امینو اسیدها و نشاسته می توان اشاره کرد و استفاده دیگر این کود برای کاهش خاصیت قلیایی خاک و افزایش اسیدیته آن می باشد. کشاورزان برای کاهش استفاده از حشره کش ها می توانند از این کود استفاده کنند که با پوششی که برای گیاهان و میوه ها ایجاد میکند از تخم ریزی حشرات و آفت ها جلوگیری میکند. روند کاهش آن به این صورت است که به پای حشرات می چسبد و روند حرکت آنها را کند می کند.
بزرگ ترین کارخانه تولید کننده کود گوگرد میکرونیزه در ایران

میزان سرمایه لازم برای تولید کود گوگرد گرانول

میزان سرمایه لازم برای تولید کود گوگرد گرانول گرانول به دانه های گردی گفته می شود که در وزن ۲۰ تا ۵۰ میلی گرم تولید و عرضه می شوند. از جمله دلایل محبوبیت این کود می توان به بدون بو بودن و پخش دستی و استفاده از ماشین های کودپاش اشاره کرد. یکی از ویژگی های کودهای گوگرد گرانول حل شدن آن در آب می باشد.از جمله کودهای گرانول میتوان به کود گرانوله دام و طیور اشاره کرد که از بقایای دام و طیور تولید می شود و از عناصر غذایی زیادی برخوردار می باشد.

از مهمترین خریداران گوگرد ایران می توان به ویتنام، مراکش، پاکستان ، چین، اردن، برخی از کشورهای شمال آفریقا و آمریکا لاتین اشاره کرد.

مراحل ترخیص کالا:

۱- ترخیص کالا از گمرک

۲- چگونگی حمل و نقل کالا از گمرک

۳- تامین و تخصیص ارز

۴- عقد قرارداد براساس پیش فاکتور

۵- بازاریابی صادراتی

۶- گشایش انواع اعتبار اسنادی

قیمت تعرفه ترخیص گوگرد

– گوگرد از هر نوع، گوگرد رسوب کرده خام یا تصفیه نشده ۲۵۰۳۰۰۱۰ با احتساب ۵% حقوق ورودی و ترخیص به صورت وزنی

– گوگرد از هر نوع به استثنای گل گوگرد ۲۵۰۳۰۰۹۰ می باشد به احتساب ۵% حقوق ورودی

قیمت خرید کود گوگرد میکرونیزه با کیفیتی عالی

قیمت خرید کود گوگرد میکرونیزه با کیفیتی عالی نوسانات بازار خرید و فروش کود گوگرد میکرونیزه ۹۹ درصد تولید داخلی تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار دارد، این نوسانات باعث شده تا از قیمت ثابت برخوردار نباشد. در کل بسته به میزان مصرف کشاورزان یا همان مصرف کنندگان قیمت کود گوگرد نیز متغییر می باشد.

یزد یکی از استان هایی است که در تولید و عرضه کودهای گوگرد جایگاه خوبی در بین استان ها دارد. یکی از کارخانه های تولیدی کود، کارخانه سبزینه مارال است که در استان یزد مشغول به فعالیت و تولید می باشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *