آخرین خبرها

بزرگترین کارخانه تولید کننده کود پلت مرغی در ایران

کود پلت مرغی، کودی ارگانیک و طبیعی می باشد که مضرات شیمیایی برای خاک، محیط زیست و سلامتی انسان ندارد؛ از این رو بسیار مورد توجه کشاورزان می‌باشد. کود های حیوانی انواع متنوعی دارند؛ که در این میان کود های پلت مرغی، دارای اهمیت فراوانی می باشد، و به دلیل کیفیت بالایی که دارد، منبع بسیار مناسبی برای تقویت خاک کشاورزی می‌باشد. این کود از فضولات مرغ در مرغداری تولید می‌شود که کیفیت آن بسته به تغذیه طیور در مرغداری می‌باشد، به دلیل مصارف زیاد این کود در کشاورزی، تولید کود پلت مرغی، رونق بالایی دارد و تقریبا می‌توان گفت در صنعت کشاورزی پرکاربرد ترین کود می‌باشد.

بزرگترین کارخانه تولید کننده کود پلت مرغی در ایران

فاکتور های مهم هنگام خرید کود پلیت مرغی

فاکتور های مهم هنگام خرید کود پلیت مرغی کود تازه مرغی و دامی اگر به مقدار زیاد مصرف شود، علاوه بر‌ اینکه کیفیت محصولات زراعی را بالا نمی برد، بلکه ممکن است، باعث از بین رفتن محصول و ایجاد مسمومیت در گیاهان شود، همچنین کود مرغی و دامی، به دلیل آلودگی هایی که دارد ممکن است باعث بیماری قارچی در گیاهان شود و همچنین عدم آگاهی درست در زمینه استفاده از این محصول، موجب جلوگیری از جوانه زدن بذر می‌شود.

به همین دلیل کود مرغی تازه باید به کمپوست یا ورمی کمپوست تبدیل شود، تا بتوان از آن در بالا بردن کیفیت خاک و محصولات زراعی استفاده کرد. کود پلیت مرغی به صورت کمپوست یا ورمی کمپوست می‌باشد و عوارض گفته شده را برای گیاهان به وجود نمی‌آورد؛ این شرکت کود پلیت مرغی درجه ۱ تولید می کند، کود های عرضه شده در این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند و به شما اطمینان می‌دهد با خیال راحت خرید کرده و کیفیت محصولات زراعی خود را بالا ببرید.

مراکز خرید کود پلت مرغی به قیمت عمده

مراکز خرید کود پلت مرغی به قیمت عمده کود های پلت مرغی خارجی به دلیل هزینه های واردات و هزینه ترخیص کاری، قیمت تمام شده بالا تری نسبت به کود‌های پلت مرغی داخلی دارند؛ همچنین به دلیل کودهای با کیفیت تولید شده در داخل کشور، ما استفاده از کودهای داخلی را توصیه می‌کنیم. کشاورزان اکثرا به دنیال خرید کود مرغی از تولید کننده ها و پخش کننده های این محصول هستند. تولید کننده ها برای ارتباط آسان تر با مشتریان خود، نمایندگی های فروش خود را دایر کرده اند تا محصولات‌شان به راحتی و با قیمت مناسب‌تر به دست مشتریان خود برسانند.

همچنین امروزه با پیشرفت ارتباطات، اینترنت، گسترش فروشگاه های اینترنتی و فروش اینترنتی، این شرکت نیز برای راحتی خرید و فروش همچنین ارتباط گسترده و مستقیم با مشتریان خود، فروشگاه برخط خود را در عرصه فروش اینترنتیِ کود پلت مرغی، ایجاد کرده است که هم اکنون در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *