آخرین خبرها

بازار پخش کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد

کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد می تواند مشکلات خاک ناشی از بی کربنات سدیم را برطرف کند. کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد با قرار دادن مقادیر بسیار بیشتری کلسیم محلول در خاک، آهک (کربنات کلسیم) را به سادگی حل می کند. به این ترتیب آسیب سدیم و بی کربنات به خاک برعکس می شود.

علاوه بر این، برخی از مواد مغذی مانند فسفر که در خاک آهکی کمتر به محصول می رسد، کمی در منطقه نزدیک به ذرات گوگرد حل می شود و جذب این سیاره ها را راحت تر می کند.

بهبود کیفیت و عملکرد محصولات زراعی در شرایط خشک را فراهم می آورد. گوگرد یکی از عناصر اساسی برای رشد گیاه است. با تغییر pH خاک و افزایش فسفر، منگنز و در دسترس بودن ریز مغذی ها بر عملکرد و کیفیت محصولات زراعی تأثیر می گذارد.

یک آزمایش مزرعه انجام شد که با هدف ارزیابی تأثیر کاربرد گوگرد بر عملکرد جو انجام شد. مشخص شد که عملکرد جو با تیمار کود گوگرد افزایش یافته است.

استفاده از گوگرد و فسفر، در نسبت های معینی، بهترین پاسخ را داد. عملکرد یونجه در سال سوم آزمایش با استفاده از کود کود گوگرد دو برابر شد و در زمان استفاده از مخلوطی از گوگرد و فسفر سه برابر شد.

تقریباً در تمام مطالعات مشخص شد که گوگرد تأثیر مثبتی در رشد گیاهان دارد. این فواید از طریق کاهش pH خاک و افزایش در دسترس بودن فسفر، منگنز و ریز مغذی ها حاصل می شود. در کلیه مطالعات انجام شده مشخص شد که عملکرد محصول افزایش یافته و کیفیت محصولات زراعی نیز بهبود یافته است.

کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد

صفر تا صد تولید کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد

برای تولید کود گوگرد بنتونیت دار روش های مختلفی را به شما ارائه می دهیم، از کار با مواد اولیه و مخلوط کردن گوگرد و بنتونیت، از طریق تثبیت در سیستم دانه بندی شده، تا انبارداری، توزین و کیسه زدن.

امروزه  نیاز جهانی کشاورزی برای گوگرد و تقاضای جهانی برای گوگرد برای مصارف کشاورزی در سالهای اخیر به سرعت رشد کرده است. با این حال، گوگرد ابتدایی را نمی توان به عنوان ماده مغذی مورد استفاده قرار داد، به دلیل اینکه در آب محلول نیست.

یک راه حل ترکیب گوگرد عنصری با بنتونیت است، نوعی رس که در اثر تماس با آب حجم آن را به میزان ۳ تا ۵ افزایش می دهد.

هنگامی که یک گرانول بنتونیت گوگرد با رطوبت خاک در تماس است، به بخش هایی از ذرات اندازه گرد و غبار شکسته می شود، بنابراین امکان حل سریع و مداوم فراهم می شود.

ما طیف وسیعی از راه حل های بالادست از جمله واحدهای مخلوط کن و آسیاب را ارائه می دهیم. ترکیب محصولات مایع و جامد به حالت تعلیق، تولید گوگرد بنتونیت دار و بسیاری دیگر از محصولات کودهای خاص را امکان پذیر می کند.

برای مقاومت کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰د درصد آن را به شکل گرانول در اورده به صورتی که در دستگاهی که یک استاتور استوانه ای گرم و یک پوسته چرخش سوراخ شده است که قطرات مذاب را روی یک کمربند فولادی به طور مداوم ریخته و فشرده می نمایند.

در نهایت وارد مرحله بسته بندی شده و در کیسه های ۵۰ کیلوگرمی، ۲۵ کیلوگرمی، ۳۰ کیلوگرمی به بازار  پخش انواع گوگرد بنتونیت دار عرضه میگردد.

کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد

 

مزایای استفاده از فرآیند تولید کود گوگرد بنتونیت دار

  • کیفیت محصول: پاستیل یکنواخت به دلیل فرآیند تولید
  • جامد سازی: زمان خنک کننده خوب تعریف شده است
  • انتقال حرارت: غیرمستقیم، بنابراین هیچ تماسی بین محصول و محیط خنک کننده وجود ندارد
  • انعطاف پذیری: انتقال سریع به عمل جزئی و بدون تغییر کیفیت. عملیات فردی هر واحد ممکن است
  • محیط زیست: فرآیند سازگار با محیط زیست، گرد و غبار، محتوای H2S و SO2 همه در حد مجاز بین المللی است

کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد

فواید کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد

کود مخصوص گوگرد به گونه ای تهیه شده است که به سرعت تخریب، پراکندگی و تبدیل به سولفات در طول فصل رشد است.

تحقیقات نشان می دهد که کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد سریعتر از سایر اشکال گوگرد عناصر برای تغذیه فصلی و بازده بالا به سولفات تبدیل می شود.

کاربردهای سالانه کود گوگرد بنتونیت دار سطح گوگرد خاک و از بین رفتن ناشی از مواد مغذی محلول را بهبود می بخشد.

ویژگی های کلیدی کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل تضمینی ۹۰٪
  • افزایش مصرف نیتروژن، فسفات و جذب ریز مغذی ها
  • مقاومت در برابر شستشو تا زمانی که به شکل سولفات تبدیل شود
  • صنعت پیشرو با کیفیت و یکنواختی محصول
  • به عنوان یک اصلاح خاک برای تنظیم pH خاک استفاده کنید
  • بازده محصول را افزایش دهید
  • بهره وری ازت و جذب فسفر را افزایش دهید
  • برای تشکیل کلروفیل لازم است.
  • قلیایی خاک را کاهش می دهد
  • محصول را با عرضه طولانی مدت گوگرد فراهم می کند
  • بهبود شرایط خاک به عنوان اصلاحات خاک
  • راندمان کودهای دیگر را بهبود می بخشد
  • سلامت گیاهان را بهبود می بخشد
  • کیفیت محصول را افزایش دهید.

برای تولید سریع و مؤثر اکسیداسیون سریع و مؤثر در اسید سولفوریک، گوگرد ۹۰ با عملکرد زیاد گوگرد تقسیم شده است.

H اضافی (اتم های هیدروژن) تولید شده باعث خنثی شدن بیش از حد یون های هیدروکسیل و بی کربنات باعث قلیائیت و کاهش pH خاک به سطحی می شود که در دسترس بودن P ، K ، Ca ، Fe ، Mg ، روی و منگنز را آزاد می کند که در غیر این صورت توسط خاک زیاد مسدود می شوند.

کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد

قیمت خرید کود گوگرد بنتونیت دار ۹۰ درصد

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار از کارشناسان فروش این شرکت می توانید دریافت نمایید. یا قیمت خرید کود گوگرد بنتونیت دار را می توانید از مراکز معتبر عرضه کننده این محصول را دریافت نمایید.

کارخانه تولید کننده کود گوگرد بنتونیت دار این شرکت در مشهد مقدس واقع شده است که مواد اولیه خود را از شرکت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد ( خانگیران ) تهیه نموده تا با تولید بهترین کیفیت بتواند محصولی قابل رقابت رو به بازار با قیمت مناسب عرضه نماید.

محصولات کود کوگردی بعضی از تولیدات شرکت ما می باشد. که شما می توانید به قیمت خرید کود گوگرد بنتونیت دار را به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده آن خریداری نمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *