آخرین خبرها

بازار خرید کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵%

یکی از بهترین و کاربردی ترین کودهایی که در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵% است. استفاده از این نوع کود سبب بهبود زمین های کشاورزی می شود و برای اصلاح خاک های قلیایی و آهکی مورد استفاده قرار می گیرد. کشاورزانی که به استفاده از کودهای بنتونیت دار روی آورده اند می توانند امیدوار باشند که پی هاش موجود در خاک هایی که قلیایی هستند کاهش پیدا کرده و کیفیت خاک مورد استفاده از سوی آن ها به طرز قابل توجهی افزایش می یابد.

بازار خرید کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله 75%

بررسی ترکیبات کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵%

بررسی ترکیبات کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله 75%

کود گوگرد دار دارای انواع مختلفی است که شامل کود گوگرد پودری است که از انواع می توانیم به کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله اشاره کنیم. ترکیبات کود گوگرد بنتونیت دار به سبب نیازی که خاک دارد متغییر است و برای اینکه بتوانیم درصد ترکیبات آن را مشخص کنیم بهتر است در ابتدا بررسی دقیقی از ترکیبات خاک بدست آوریم . برای بررسی انواع ترکیبات این محصول بهتر است با ما همراه باشید.

انواع کود گرد بنتونیت دار :این محصول دارای دو نوع است که از درصد های مختلفی تشکیل شده اند. نوع اول آن از ۶۰ درصد گوگرد و ۴۰ درصد بنتونیت تشکیل شده و نوع دوم آن دارای ۷۰ درصد گوگرد با ۳۰ درصد بنتونیت است.در حالت کلی از این کود برای غنی سازی خاک استفاده می شود به این صورت که بنتونیت با جذب آب و ذرات ریز ، حالت انفجاری پیدا کرده و باعث تبدیل ذرات گوگرد به ریزترین حالت ممکن می شود.

از مهمترین مزیت های این کود می توانیم به کاهش عوامل بیماری زای قارچی  اشاره کنیم که با رفع این مسئله به رشد بهتر گیاه کمک می کنیم. ترکیبات کودهای گوگردی: توسط این ترکیب می توانیم کیفیت خاک را بالا برده و آن را حاصل خیز کرد . این محصول از ترکیب ۷۵ درصد گوگرد ، ۱۰ درصد بنتونیت و همینطورمواد جاذب تشکیل شده است که این امر باعث می شود تا خاک نیاز کمتری به آبیاری پیدا کند. این امر سبب می شود تا در مصرف آب نیز صرفه جویی شود.

خواص کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵%

برای بررسی خواص کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵% بهتر است در ابتدا با خود محصول بیشتر آشنا شوییم. این کود به جهت آسان نمودن کاربری به شکل ذرات ریز تهیه شده است ومی توانیم بگوییم که از بهترین کودهایی است که به سبب اصلاح پی هاش خاک مورد استفاده قرار می گیرد .  ترکیبات آن شامل ۷۵ درصد گوگرد خالص به همراه بنتونیت و سایر مواد می باشد .

از این محصول به شکل پاششی یا چالکود کردن در پای درختان استفاده می شود. بنتونیت موجود در این کود سبب اکسیداسیون گوگرد داخل کود می شود ، به این شکل که با جذب رطوبت به داخل خود و با باد کردن در داخل خاک از هم می پاشد و سبب ریز تر شدن ذرات گوگرد می گرددو سبب زودتراکسیدشدن گوگرد می شود و این در صورتی است که این محصول به این آسانی با آب یا خاک حل نمی شود .

از خواص این محصول که در بالا به توضیح مختصری در رابطه با آن پرداختیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  1. این محصول سبب می شود تا پی هاش خاک های آهکی کاهش پیدا کند.
  2. شما می توانید با افزایش میزان گوگرد به شکل یون سولفات ، نیاز گیاهان به مواد غذایی ضروری برای رشد را فراهم کنید.
  3. گوگرد بنتونیت دار باعث می شود تا عناصر کم مصرف و پر مصرفی مانند آهن ،روی ، فسفر موجود حلالیت بیشتری پیدا کنند و سبب روند بهبود فرآیند گیاه شوند.
  4. این کود می تواند در برابر عوامل بیماری زای موجود در داخل خاک مقابله کند ، به طور مثال سبب قارچ زدایی می شود.
  5. با اصلاح خاک های شور و قلیایی سبب می شوند تا عمل آوری محصول در این نوع از زمین های کشاورزی بهتر شود.
  6. این محصول سبب می شود تا در مصرف آب صرفه جویی شود.

نحوه مصرف کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵%

نحوه مصرف کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله 75%

نحوه مصرف این محصول به این صورت است که شما می توانید برای پایدار شدن حالت خاک و همینطور جذب بیشتر مواد قبل از اینکه محصول مورد نظر خود را بکارید با شخم زدن و اضافه کردن این محصول به آن کمک بسزایی کنید. به منظور اینکه چه میزان از این محصول را برای خاک استفاده کنید باید آزمایشهای بسیاری بر روی آن انجام دهید.

شما می توانید از ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلو گرم این محصول در هر هکتار برای زمین های کشاورزی وسیع استفاده کنید اما میزان استفاده آن برای باغات به اندازه ۱ تا ۲ کیلوگرم است . به طور کلی طبق نظریه های مختلف اضافه کردن ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلو گرم آن به خاک بسیار پربازده است و نتایج خوبی را به همراه دارد .

البته باید خاطر نشان کرد که محیط هایی که خاک شور یا قلیایی تری دارند می توانند از دوبرابر این مقدار برای ترکیب با خاک استفاده کنند .اما ممکن است که این مسئله برای مناطقی که دارای رطوبت بالایی هستند کمتر از ۱۰۰ کیلو گرم در هکتار باشد .

به منظور ایجاد یک پایه مناسب برای رشد گیاه بهتر است که از این محصول قبل از کاشت و به هنگام شخم زدن آن استفاده شود تا با خاک به خوبی ترکیب گردد .اگر بخواهیم از آن بعد از کاشت محصول استفاده کنیم می توانیم بگوییم که هیچ گونه سودی برای اصلاح شرایط خاک وجود ندارد ، اما می توانیم از نوع مایع آن برای تغذیه ی گیاه استفاده کنیم .

شما می توانید برای گرفتن بهترین نتیجه کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵ درصد را در فصل پاییز و زمستان به خاک اضافه کنید که سبب اصلاح خاک شده و باعث فرایند بهتری برای رشد می شود .به منظور کنترل آفات و بیماری ها می توانید آن را به صورت پودر شده در تمام فصول سال مورد استفاده قرار دهید .

تضمین کیفیت کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵%

امروزه به منظور بهره برداری بیشتر از مزارع کشاورزی برای تامین غذای مورد نیاز انسانی و رو به روشد بودن این جمعیت ، نیازهای متفاوتی به اصلاح خاک و استفاده از کودهای شیمیایی به وجود آمده است .این امر ممکن است تا سبب به مخاطره افتادن محیط کاشت و همینطور محیط زیست شود به همین منظور بررسی این نوع از کودها سبب می شود تا از این امر جلوگیری شود .

البته می توانیم به این امر نیز اشاره کنیم که این محصولات سبب می شود تا با جذب رطوبت نیاز کمتری به استفاده از آب باشد که این مسئله نیز به سبب اینکه منابع آبی رو به کاهش هستند بسیار مورد استقبال است .

به سبب اینکه زمین های زراعی به سبب بهره برداری های مداوم دچار کمبود مواد آلی گشته اند می توانیم بگوییم که استفاده از این نوع از محصولات به خاک کمک می کند که بتواند محصول خود را از نظر داشت مواد آلی برای رشد تامین کند .

تمامی موارد موجود سبب می شود که این محصول  بیشتر از قبل مورد استفاده قرار گیرد و برای تضمین کیفیت آن بهتر است که به عوامل زیر دقت بیشتری شود ؛

به شماره ثبت موجود بر روی محصول خریداری شده دقت کنیم چرا که تمامی کودهای عرضه شده در سطح کشور دارای شماره ثبت می باشند .

برچسبی که بر روی محصول چسبانده می شود یا در کنار محصول ارائه می گردد تمامی مشخصات محصول در آن درج می شود که شامل نوع ود و مقدار ترکیبات آن ، کشور سازنده ،واحد یا فرد وارد کننده یا تولید کننده محصول  وهمنطور اطلاعات مورد نیاز برای تماس با شرکت تولید کننده .

صادرکنندگان کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵%

صادرکنندگان کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله 75%

صادرکنندگان این محصول در تلاش هستند تا با ارائه محصولی با کیفیت به ایجاد یک بازار رقابتی و سالم بپردازند. در این صورت به مرور میتوانند با برطرف کردن نیاز بازار به بهترین صادرکنند گان کود گوگرد بنتونیت دار تبدیل شوند.

در مرحله اول برای صادرات کود باید به بازار یابی این محصول در کشورهای مختلف بپردازیم به این صورت که با بررسی نیاز های بازار آن کشور به کود ، مذاکره با خریداران ، شرکت در نمایشگاه های کشورهای مختلف و همینطور با شناخت رقبای موجود در بازار برای فروش این کالا می توانیم شناخت کاملی بدست آوریم و تبدیل به بهترین صادر کنندگان این محصول در بازار های خارجی شوییم . با شناخت بازار و گرفتن سفارش مورد نیاز برای محصول می تواند با صدور پیش فاکتور برای خروج کالا مقصد را تعیین کرده.

مورد بعدی که برای صادر کردن یک محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است نحوه بسته بندی و ارائه کالا می باشد ، بعد از انجام مذاکرات و تعیین مقدار مورد نیاز محصول اصلی ، به این مسئله می رسیم که به چه صورت این محصوا را به کشور مقصد برسانیم برای این امر شما می توانید با مراکز ارسالی این محصول همکاری کرده و به راحتی با پرداخت مبلغی کالای مورد نظر را ارسال کنید یا به صورت کاملا اختصاصی با شناخت بهترین نوع مواد برای بسته بندی و بهترین درگاه برای خروج و ورود محصول به ارسال آن بپردازید .

با مشخص کردن ارزش گمرکی می توانیم به بررسی هزینه های پرداخت شده برای محصول در مبدا ، گمرکی ، باربری ، بیمه ، بازرسی کالا ،پرداخته و با دریافت فاکتور یا گواهی به انتقال آن بپردازید. در مراحل بعد باید با اخذ مجوز از ارگان های دولتی و اظهار کالا به گمرک و …. تمامی مراحل صادرات محصول را به پایان برسانیم .

صادرکنندگان می تواند با ارسال کود گوگرد فله سبب شوند تا کود گوگرد باکیفیت به شکل عمده در اختیار متقاضیان محصول قرار بگیرد و در همین راستا کود گوگرد ممتاز عرضه شود.

قیمت فروش کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵%

کود گرانوله طبیعی، مانند سایر انواع کود، ویژگی هایی دارند و با توجه به نکات خاصی، تولید شده اند. به طور کلی در توضیح این کودها می توان گفت که آن ها به صورت های گوناگونی مانند خشک، مایع و یا پودری ارائه داده می شوند و انتخاب با مشتری است که کدام نوع را به استفاده برساند. باید گفت که این کود نیز مانند سایر انواع کود، هم مزایایی را به خود اختصاص داده است و هم دارای معایبی است؛ با این حال مزایای آن بسیار بیش تر از معایب آن است. این کود در داخل خود، مواد گوناگونی دارد و نوعی، گیاه شما از این مواد تغذیه می کند؛ این کار باعث می شود که مقاومت گیاه بالا رفته و در برابر آفات و آسیب های گوناگون عمر بیش تری پیدا کند. همچنین از دیگر مشخصه های این محصول، بهبود خواص شیمیایی خاک می باشد.

بنابراین، اگر به دنبال افزایش عمر و دوام گیاهان خانگی و غیر خانگی خود هستید، می توانید هرکدام از شکل های این کود را خریداری کرده و با استفاده از آن، دوام گیاه را افزایش دهید. گاهی نیز برخی از تولیدکنندگان، با ترکیب سایر مواد به یکدیگر، کودهای گرانوله شیمیایی ایجاد می کنند. این کود در مقایسه با نمونه طبیعی آن، کارایی کمتری دارد و ممکن است خواص شیمیایی به آن وارد کند. پس بهتر است که کودهای گرانوله را حتما و حتما به شکل طبیعی تهیه کنید. شما برحسب میزان نیاز خود، این محصول را می توانید در وزن ها و اندازه های مختلف تهیه کنید.

گاهی نیز این کودها، در بسته بندی های آکبند قرار می گیرند و برای سفارش کوچک انجام شوند.همانطور که شما می دانید امروزه در بازار انواع کود ارگانیک کمپوست حیوانی وجود دارد برای اینکه شما بهترین محصولات را برای خود خریداری کنید در درجه اول باید مشخصات مهم این محصول را بشناسید و مشخصات آن آگاهی لازم را داشته باشید تا بتوانید به راحتی یک محصول خوب و با کیفیت بالا را برای خود خریداری نمایید.

مشخصات مهم کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵%

ما میخواهیم برای شما به برخی از مشخصات مهم این محصول اشاره کنید تا شما با آگاهی کامل بتوانید بهترین محصولات برای خود خریداری نمایید در درجه اول یکی از مشخصات مهم های محصولات جنس و نوع مواد به کار رفته در درون آن می باشد. تولید کننده از کودهای حیوانی استفاده نموده است و هیچ‌گونه ناخالصی را در درون آن قرار نداده و به همین دلیل این محصولات کیفیت بالایی را برای شما به همراه دارد و هیچ ناخالصی را دارا نمی باشند.

یکی از مشخصات مهم دیگر این است که کوتاه رنگ دارد در واقع مرند این محصول که در میباشد و کاملاً خشک هستند شما در هنگام خرید باید توجه به این نکات دقت کنید که حتماً یک کود خشک و بسته بندی شده را تهیه نمایید. این نوع از کودهای حیوانی بسیار عالی هستند از نظر قیمت کاملا مناسب و ایده آل می باشند برای آن دسته از افرادی که زمینه های بسیار بزرگی را دارا هستند این کود بهترین گزینه به حساب می‌آید را با مصرف مناسب و ایده آل می توانند بهترین محصولات را برای خود خریداری کنم.

توزیع بی واسطه کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵%

توزیع بی واسطه کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله 75%

توزیع بی واسطه کود گوگرد میکرونیزه توسط مراکز فعال عرضه این محصول به شکل مستقیم در حال امجام است که این امر سبب فروش ارزان کود می شود و همینطور می توانیم بگوییم که باعث خرید ارزان برای مشتریان این محصول می گردد .

توزیع بی واسطه علاوه بر اینکه می تواند بر روی کیفیت کالای خریداری شده تاثیر بگذارد به نوعی به مرور سبب می شود تا با ایجاد یک بازار مطمئن دست افراد سودجوی فعال در این حوزه کوتاه شود و سبب تضمین کالای تهیه شده برای مشتریان گردد .

تولید کنندگان برای فروش کالای خود روش های فروش آنلاین و حضوری را ایجاد کرده اند که هرکدام دارای مزیت های مختلفی هستند به طور مثال در روش خرید غیر حضوری افراد می توانند با صرف هزینه کمتر و زمان کوتاهتر سبب صرفه جویی در هزینه ها  و زمان خود شوند و با مراجعه به سایت های معتبر از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشند .

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *