آخرین خبرها

بازار خرید کود سولفات آمونیوم درجه یک

کود سولفات آمونیوم درجه یک | استفاده از کود به عنوان تغذیه از زمانهای دور برای کشاورزی بوده است. کودهای شیمیایی مدرن شامل یک یا بیشتر از سه عنصر مهم در تغذیه گیاهان هستند: ازت، فسفر و پتاسیم. عناصر گوگرد، منیزیم و کلسیم از اهمیت دوم برخوردار هستند.

بیشتر کودهای ازت از آمونیاک مصنوعی حاصل می شوند. این ترکیب شیمیایی (NH3) یا به عنوان گاز یا محلول در آب مورد استفاده قرار می گیرد، یا به نمکی هایی از قبیل سولفات آمونیوم، نیترات آمونیوم و فسفات آمونیوم تبدیل می شود. اما ضایعات بسته بندی، زباله های تصفیه شده، فاضلاب و کود شیمیایی نیز رایج است.

منابع آن کودهای فسفر شامل کلسیم فسفات مشتق شده از سنگ فسفات یا استخوانها است. آماده سازی سوپر فسفات و سه سوپر فسفات محلول تر به ترتیب با تیمار کلسیم فسفات با اسید سولفوریک و فسفریک حاصل می شود.

کودهای پتاسیم، یعنی کلرید پتاسیم و سولفات پتاسیم از رسوبات پتاس استخراج می شوند.

کودهای ترکیبی حاوی بیش از یکی از سه ماده مغذی اصلی یعنی نیتروژن، فسفر و پتاسیم هستند. کودهای مخلوط را می توان از صدها روش تهیه کرد.

کود سولفات آمونیوم درجه یک

تشخیص اصل بودن کود سولفات آمونیوم درجه یک

متاسفانه این روزها به موارد زیادی در هر محصولی بر میخوریم تقلب صورت می گیرد که این امر باعث شده سود جویان زیادی برای منافع شخصی خود اقدام به تقلب نمایند. و کود سولفات آمونیوم هم از این امر مستثنی نیست.

متاسفانه کود تقلبی در حال حاضر در بازار هست که ۱۰% وارداتی و ۹۰% مربوط به تولید داخلی هست.

اما ما باید در زمان خرید کود چه کنیم تا کود اصل رو خریداری نماییم؟

برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن هر نوع محصولی نیاز است که یک سری آیتم ها را در آن بررسی کنیم که ببینیم آیا محصولی را که میخریم اصلی و درجه یک است یا خیر؟ کود سولفات آمونیوم یک نوع نمک معدنی است که امروزه بیشترین مصرف را در بین کشاورزان برای محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داد است.

و به همین دلیل کشاورزان در زمان خرید آن باید خیلی دقت نمایند. موارد تشخیص کود به صورت کلی عبارتند از:

  • گواهی ثبت کودی: اولین آیتم برای تشخیص یک کود اصل داشتن گواهی ثبت کودی است که باید حتما در زمان خیرد کود به آن توجه نمود.
  • برچسب روی کیسه: آیتم بعدی مشخصات و برچسب است که روی کیسه درج می گردد که روی آن نام برند، کشور تولید کننده، تاریخ تولید، وارداتی و داخلی بودن آن مشخص گردیده است.
  • آنالیز آزمایشگاهی: برای تشخیص کود سولفات آمونیوم درجه یک نیاز است که حتما در زمان خرید از آنالیز آن مطمئن شوید و این امر فقط از طریق برگه آزمایشگاهی که توسط آزمایشکاهای آب و خاک انجام میپذیرد و مورد تایید قرار می گیرد اطمینان حاصل نمایید.

در نهایت توصیه ما برای تهیه کود از مراکز معتبر حتما صورت بگیرید و فراموش نکنیم هر جایی که کود میفروشد باید مجوز مربوطه را داشته باشد.

کود سولفات آمونیوم درجه یک

مزیت های کود سولفات آمونیوم درجه یک

هر محصولی دارای مزایای و معایبی است که در زیر به صورت مختصر توضیح خواهیم داد:

  1. افزایش کیفیت محصولات
  2. خاصیت اصلاح کنندگی pH خاک های قلیایی
  3. افزایش مقاومت گیاه به کم آبی
  4. جلوگیری از زردی و ریزش برگ ها
  5. جایگزین مناسب برای کود اوره بعنوان یک کود ازت دار
  6. افزایش رشد در برگ ها و رشد تاج در درختان
  7. افزایش اثرگذاری و جذب فسفات در صورت استفاده ی همزمان با کودهای فسفاته
  8. حمل و نقل راحت و در بسته بندی های متنوع

از ویژگی های مهم کود سولفات آمونیوم درجه یک به شمار می رود که موجب برتری آن نسبت به سایر کودهای ازته شده است.

کود سولفات آمونیوم درجه یک

فروشندگان مستقیم کود سولفات آمونیوم درجه یک

کود سولفات آمونیوم درجه یک را از نمایندگی ها و فروشنده های مجاز تهیه فرمائید تا ضمن دستیابی به محصولی مرغوب، از قیمت مناسب و شرایط فروش آن نیز بهرمند گردید. کود سولفات آمونیوم یکی از بهترین نوع کود شیمیایی است که برای انواع محصولات کشاورزی که نیاز مبرم به استفاده همزمان نیتروژن و گوگرد را دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کنندگان و فروشندگان زیادی هستند که به عرضه کود سولفات آمونیوم می پردازند.

کود سولفات آمونیوم از نوع کودهای است که در ایران هم تولید می گردد ولی به دلیل تقاضایی زیاد از کشورهای دیگر مانند ازبکستان، چین و… توسط شرکت های واردت کننده کود واردات می گردد. و به بازار مصرف برای دستیابی بهتر باغداران و کشاورزان عرضه می شود.

شرکت پردیس کود یکی از شرکتهای است که به واردات مستقیم این کود و توزیع آن در بین مصرف کنندگان پرداخته است. برای تهیه مستقیم کود سولفات آمونیوم درجه یک، مقرون به صرفه با مجموعه ما در تماس باشد.

تمامی محصولات عرضه شده در شرکت پردیس کود دارای برگه آنالیز و تضمین آنالیز می باشد. کیفیت برتر رو با قیمت کاملا رقابتی از ما بخواهید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *