آخرین خبرها

بازار انواع کود سولفات آمونیوم پسته

بازار انواع کود سولفات آمونیوم پسته کجاست؟ قیمت کود سولفات آمونیوم پسته چقدر است؟ کود سولفات آمونیوم ازبکستان رو از کجا بخریم؟

کود سولفات آمونیوم فروشی یکی از بهترین تجارت ها به حساب می آید. چرا که هم سود خوبی برای خودتان دارد و هم توانسته اید به مردم سود برسانید. این کود نوعی کود شیمیایی مفید برای انواع درخت پسته می باشد. هم اکنون این کود هم از نوع وارداتی از کشورهای ازبکستان، روسیه، چین و هم تولید داخل با بهترین قیمت در بازار به فروش می رسد.

کود سولفات آمونیوم پسته وقتی خودتان برای درختان پسته مورد مصرف قرار دهید و متوجه خواص بی نظیر آن باشید بهتر از هر کود دیگری توجه تان را جلب می کند.

کود سولفات آمونیوم پسته

اطلاعاتی راجع به کود سولفات آمونیوم گرانول

کود سولفات آمونیوم گرانول دارای سایز بندی یکنخواخت از نظر دانه بندی است بیشتر برای مخلوط کردن با کودهای جامد دیگر وانند اوره و… مورد مصرف قرار میگیرد.

این کود به دلیل دانه بندی گرانولش می شود با دست یا با کود پاش روی خلک پاشیده شود یا به صورت چالکود مورد استفاده قرار گیرد.

کود سولفات آمونیوم گرانول به دلیل نوع گرانولش کلوخه نمی شود و به مدت طولانی تری میشود در انبار نگهداری کرد.

این کود دارای حمل و نقل آسان و راحتی می باشد. و در بسته بندی کیسه های ۵۰ کیلویی می باشد.

کود سولفات آمونیوم پسته

نکات مهم در انتخاب کود سولفات آمونیوم فرآوری شده

کود سولفات آمونیوم فرآوری شده کود شیمیایی است که نوعی نمک آلی محسوب می شود. و این روزها به جای کود اوره مورد استفاده قرار میگیرد.

سولفات آمونیوم از ازت، نیتروژن و سولفور تشکیل شده و همین باعث کاهش PH خاک می شود چون دارای سولفات می باشد که عامل اصلی برای کاهش قلیایی خاک است.

کود سولفات آمونیوم پسته همچنین باعث افزایش راندمان تولید محصول می شود وکیفیت آن رو بالا میبرد به طوری که بیشتر تولید کنندگان پسته از کود سولفات آمونیوم برای تغذیه خاک و ریشه درختان خود استفاده می نمایند.

یکی از بهترین نوع کود شیمیایی برای خاک ها ایران و مزارع پسته کود سولفات آمونیوم دارای ۲۴ درصد گوگرد و ۲۴ درصد ازت است.

یکی از بهترین تامین به صورت همزمان گوگرد و ازت است که مواد مورد نیاز درختان پسته و محصولات زراعی و باغی رو تامین می کند.

یکی از مهمترین ویژگی های کود سولفات آمونیوم برای پسته کمتر باعث تخریب خاک و محیطزیست می شود و همچنین کمتر در خاک نشسته می شود.

به دلیل نوع نمکی بودن سولفات آمونیوم تشخیص آن از ظاهر کمی مشکل است به همین دلیل راحتترین نوع تشخیص کود سولفات آمونیوم آنالیز  آن می باشد نا مقدار خلوص آن و همچنین نوع کریستاله و گرانول  و رنگ و طعم آن مشخص گردد.

کود سولفات آمونیوم پسته

تهیه کود سولفات آمونیوم پسته در فروشگاه ها

جهت تهیه کود سولفات آمونیوم پسته در فروشگاه ها اینترنتی امکان تهیه محصولات کود شیمیایی را با قیمت مناسب برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

تهیه کود سولفات آمونیوم وارداتی از فروشگا های سطح ایران کمی سخت است برای همین منظور عرضه کنندگان این نوع کود شیمیایی وارداتی آن را به صورت مستقیم و از گمرک به مشتریان خود تحویل می دهند.

همچنین کودهای وارداتی مصرف کنندگان خاص خود را دارد که بیشتر مصرف کنندگان از نوع خرید و فروش آن مطلع هستند و همیشه برای تهیه کود سولفات آمونیوم برای پسته با وارد کننده اصلی تماس میگردد.

و این کود رو مستقیم و بدون واسطه با قیمت مشخص شده خریداری می نمایند.

و کودهای داخلی سولفات آمونیوم رو هم می توانید از فروشگاه های سطح شهر تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *